Ny beställning på Peppermayo!

 
Idag är det den 8maj och det är 20 grader varmt ute! Jag jobbade idag och medans jag sprang runt i min fleecejacka inne på willys och frös möttes jag av kunder som kom in i shorts och linne! Så när jag fick lunchrast satte jag mig direkt med telefonen och började bläddra runt för att se vad butikerna runt om i umeå har fått in för något inför sommaren. Men jag hittade inget fint som jag ville åka och köpa så då klickade jag in på peppermayo. Jag har beställt där ifrån en gång tidigare och då köpte jag två klänningar och en playsuit. Jag älskar playsuits! De är så lätta att bara dra på sig och sen kan man bara ta något smycke samt ballerinaskor och sen är man good to go. Så det är det jag beställde den här gången!
En med "linne-ärmar", en med T-shirt ärmar en långärmad och sen blev det också ett linne med en text jag inte bara kunde låta bli att köpa. Sist tog det ungefär två veckor att få hem grejerna så jag hoppas på något liknande danna gången också.

Kommentera här: