The future tag

  1. Vart ser du dig själv om 10 år?

    *oj. Jag hoppas att jag har ett BRA fast jobb, fina djur, ett fett jävla hus och att jag får mycket tid att vara med mina nära å kära!

     

  2. Vill du gifta dig?

    * Jamen det tror jag. Är inte den som sitter på min fritid och drömmer om mitt bröllop direkt, jag tänker väl mer ”varför inte”.

     

  3. Vill du ha barn?

    *Oj, jag är just nu och har varit i många år väldigt anti mot att ha egna barn. Det är inget jag har velat ha, vill inte ha och i framtiden är jag osäker om det är något jag vill ha över huvud taget. Om några år kanske jag ångrar mig och skaffar barn, vem vet. Men det är lite samma sak som med att gifta mig, det är inget jag går runt och längtar/väntar på. Men OM jag skaffar barn vill jag ha en liten Oktavia och valkyria!

     

  4. Vill du flytta? I så fall vart?

    *Antingen vill jag bara flytta hem till Örträsk å stanna där resten av livet eller så vill jag resa till texas och bara bo där nått år eller två, det hade varit fränt.

     

  5. Hur ser ditt dröm hus ut?

    *Jag vill ha ett stort jävla slott, gärna i sten med torn och nära vattnet! Hittade för några veckor sedan det optimala huset när jag satt och kikade runt på googel! Jag la till och med in ett inlägg här på bloggen med en bild på det huset. Galet tjusigt. Annars vill jag att huset ska ligga en bit ifrån vägen, så man inte kan se huset när man kör förbi infarten. Jag vill ha ett stort stall, garage och en åker där Blakke och en kompis kan beta. Sen vill jag att huset ska vara ljust och ha högt i tak, gärna med en öppen spis också. Varför inte en stor terass på baksidan med inbyggd pool när man ändå håller på. Men sen är jag nöjd ;)

     

  6. Vilket är ditt dröm jobb?

    *Jag hade velat ha ett jobb där jag får jobba med djur, inte som veterinär men kanske som djurskötare på spca??! Hur ballt? Men sen hade jag också velat sjunga också.

     

  7. Fem saker du vill göra innan du dör?

    * Äga ett sånnt hus som jag beskrev tidigare

    * Jobba med djur

    * Spela in en cd

    *I alla fall resa till texas på semester. OCH en massa andra länder också!

    * Äga massa fina djur

     

  8. Är du rädd för framtiden?

    Jaa lite, jag är rädd att jag kommer bli besviken.

     

  9. Vad är din största dröm?

    Att va så jävla nöjd med livet.

 

Kommentera här: