Helgen v.19

 
Igår kom jag hem ganska sent så i princip de första jag fick göra var att ta in Blakke från hagen. Men FÖRST fick han beta lite, klart att min gogubbe måste få lite fredagsmys han med! Sen gick jag och Linnea på en liten skogspromenad innan jag kastade mig isängs!
På lördagen sprang jag ett varv runt sjön(2,5mil), det gick bättre än förra gången, mest för att jag hade bättre skor den här gången men det var fortfarande jobbigt som FAN! När jag kom tillbaka mådde jag skit så jag låg i sängen och drack vatten å ba vilade i säkert 4 timmar. När jag kravlat mig ur sängen var det dags för middag och sen bestämde jag mig för att gå på en kort prommis innan jag skulle börja med läxorna(som jag inte gjort klart än...) Men en bit efter vägen gick jag över ett gäng spår. Å se på fan, de var björnspår! Ganska stora också! Då avrundade jag min promenad och började med plugget ist.
Imorgon blir det väl som vanligt midda med/hos Jespers föräldrar, handla å sen de sista av plugget. För på måndag börjar kl 6 som vanligt.

Kommentera här: